rpg - reddragon - norweskie lesbijki - szybkie samochody - palenie zabija - to od Was zależy, czy to forum wypali
Zasady: Bardzo proste. Kazdy tu bedzie mi pisal, co wykupuje i za co, a ja bede Wam wypisywal to, co dostajecie do swoich profili dodatkowych oraz to, co dostajecie darmo oraz exp po kazdej sesji. Oczywiscie obowiazuje Was prosta zasada - po kazdym moim poscie oznaczajacym kolejna przygode macie jeden post, w ktorym piszecie mi co i jak. Wszystko od teraz bedzie jawne, napisalem, ze H wie, bo ja nie pamietam juz, co tam dostal, od teraz bede to pisal. Fajnie byloby, gdyby w Waszych postach po kazdej sesji pojawialy sie informacje, jak zmienil sie charakter Waszej postaci i podejscie do swiata / innych graczy. Te informacje akurat mozecie mi wysylac na mail, nie musicie ich zamieszczac na forum, ale jestesmy doroslymi ludzmi i wiem, ze nikt nie bedzie tych informacji w grze wykorzystywal, sa one tylko do mojej wiedzy.
Biografie:
H - juz mial przyznany i wie
Goska - 80xp
Jozek - 130xp
Schena - 100xp
Rzeka Obledu - 8 XII 2007, od 11:00 do 21:20
XP:
H: 180
Schen: 200
Jozek: 215
Sowa: 145
Lukasz: 175
Gosia: 165
Zdolnosci i umiejetności nabyte w czasie przygody przez postacie graczy (darmo)
H - wie (Oburecznosc)
Goska - brak
Sowa - brak
Jozio - Nieprzejednany (+10 do testow SW przy odpieraniu prob manipulacji i wplywu na postac)
Schen - Szczescie
Lukasz - Etykieta
Zdolnosci i umiejetnosci nabyte do dodatkowego profilu rozwoju i wykupienia za 100xp po dodatkowej nauce na tym polu
H - wie
Goska - spostrzegawczość
Sowa - brak
Jozio - Artylerzysta
Schen - Nauka (Teologia)
Lukasz - brak
Offline
No u mnie to zamiast tych rozwinięć było złamanie profesji na akolitę i wykupienie:
- Bardzo Silny
- Urodzony Wojownik
Confirmed.
Ostatnio edytowany przez Sch3nzee (2007-12-15 11:27:36)
Offline
i tak na forum bedzie co sesje? bo to dobry myk jest
Tak, bedzie co sesje dokladnie w ten sposob, tylko kur*a ruszyc dupy troche, bo widze, ze znow bedzie tak, ze przesiedzimy pierwsze 2h sesji na tym, ze bedzie podrecznik krazyl z rak do rak i kazdy bedzie sie glowil, dwoil i troil jakie rozwiniecia wybrac.... H tez napisz co wykupies. Tylko edytujac ten post, a nie piszac nowe.
Z tej okazji dodam, ze gralismy, H dostal:
Bron specjalna (korbacze) - za walke z wieloma przeciwnikami bronia, ktorej nie umie uzywac, a w ktorej szkoli sie juz od dluzszego czasu.
Odwaga - kolejna cecha krasnoludzka, ktora powinien miec, a ktora dostal dopiero teraz.
70xp - za rp i walke, z ktorej wyjscie calo zawdzieczal fartowi i kostkom (czyt. Sigmarowi).
Udany rzut na Ogd po walce (sytuacji, ktora byla pewna smiercia patrzac obiektywnie) wzbogacil postac o PP. Rzut mial modyfikator +10 lecz udalby sie nawet bez modyfikatorow.
Offline
3 kwiaty Morra Piatek 14 XII 2007 godzina 21:00 - Sobota 15 XII 2007 godzina 5:20:
Goska: smierc postaci, nowa postac: 35xp
Sowa: smierc postaci, nowa postac: 30xp
H: 80xp, pepcor w plecy
Schen: 80xp, jeszcze jedna taka sesja, moze dwie takie sesje i Schenu odzyskasz pepeki, ktore powinienes miec na start postaci
Profile:
H: brak
Schen: wykrywanie magii moze wykupic juz teraz w profilu dodatkowym
Sowa: brak
Goska: brak
Prosze tez wpisac zaktualizowane PO swoich postaci teraz, jaki macie exp total i exp free (musze sprawdzic, czy sie wszystko zgadza), oraz ile expa zejdzie Wam do konca profy.
Ostrzegam: wlasnorecznie zajebie, jak ktos sie do nastepnej sesji nie wywiaze z wpisow tutaj, bo ja nie po to ten temat robie, zeby dwoch graczy, z ktorymi akurat mam najlepszy kontakt tylko tu sie wpisywalo. Jest nas 6 - nie mam mozliwosci sledzic wszystkiego na bierzaco bo bym sie chyba zajebal, wiec wpisywac sie w ten temat i potraktowac go powaznie.
Exp dodatkowy na wykupienie cech profilu glownego (nie umiejetnosci i zdolnosci) z racji przebytych traum i przygod:
H: 1 rozwiniecie
Schen: 1 rozwiniecie
Wpiszcie sobie do totala po 100xp.
Goska: brak
Sowa: brak
Offline
Exp total 480 XP / 280 free to tak na początek - jak odbiorę kartę swoją od M dzisiaj albo jutro to wpisze rozwinięcia i PO :]
U mnie stoi 500 XP total. Bo 20 dostales za jedna sesje z H, cosmy grali 3h.
Offline
Moj exp ktory mi zostal to 180, ostatnia sesja to 35, razem 215.
U mnie widnieje 205. Reszta postu usunieta, bo zasmiecala temat. Napisz jeszcze na co poszla darmowka.
SW 38 + 5 = 43
Int 32 + 5 = 37
Ostatnio edytowany przez Gosia (2007-12-19 21:36:51)
Offline
Gość
exp który został z Tristana to 45 expa za sesje niziołkiem dostałem 30 expa to razem mam w tej chwili (liczyłem to z godzinę :P) 75 expa razem mam ;]
175, i napisz co wykupiles jako darmowe i co wykupisz za ten exp.
Wykupiłem Int +10 (48) i SW o +5 (47)
Jak rozumiem liczysz do tego te dwa nizej podane rozwiniecia. Napisz nowy post pod moim, ktory Ci je daje. W ten post wpisz, co wykupiles za te 175, ze zostalo Ci 75, a pod postem, w ktorym dostales expa wpisz, co za niego wykupiles. Musicie mi to pisac koniecznie PO poscie, w ktorym przydzielam jakis exp, bo inaczej ja sie zamotam. Jak wpiszesz wszystko co i jak nizej usun to co tu napisales sam i to, co ja dopisalem jako komentarz.
Ostatnio edytowany przez SoWa1201 (2007-12-16 20:52:05)
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale rozebrało mnie totalnie :/ będzie krótko odnośnie statystyk jak się lepiej poczuje to napiszę jak się podejście postaci do świata zmieniło.
Exp sumarycznie 130exp (karta) + 215exp (sesja) = 345exp
Rozwinięcia:
Gratis od M Nieprzejednany
100exp na Artylerzystę
100exp na US
100exp na SW
Zostaje 45exp
Wszystko sie zgadza.
Offline
Informacje:
Przez czas od Sommerzeitu 2523 dzialo sie sporo. Od kiedy druzyna opuscila Henberg rozdzielila sie. Wilfried ruszyl do Altdorfu po spadek po dziadku, spotkal sie potem z Sigmarem, Irmina i Tristanem w Bogenhafen i ruszyli na poludnie. Po smierci Irminy i Tristana przyjaciele rozdzielili sie - Wilfried ruszyl za Kummelem - chaosyckim magiem, ktory ich okradl, a Sigmar w gory - do krasnoludzkiego miasta Karaz-Argonh, w ktorym mial mlodego krasnoludzkiego kowala poinformowac o tym, ze jego ojciec zginal u ich boku w chaosyckim wiezieniu.
Wilfried po 2 tygodniach wrocil do Altdorfu, rozpoczal szkolenie inkwizycyjne pierwszego stopnia.
Sigmar wrocil do Aldorfu po 4 tygodniach, rozpoczal szkolenie swiatynne na akolite.
Kaspar wyladowal znow w Imperialnej Armii, ktora tym razem brala wszystkich, ktorych tylko mogla, by bronic Reiklandu przed najazdami chaosyckich hord. W wojsku spedzil ponad rok, az zagrozenie nie zostalo zazegnane. Awansowany zostal na stopien starszego szeregowego i dziesietnika.
Dwojka biednych niziolkow zostala zgarnieta z Bogenhafen przez oddzial armii, ktory wcielil ich do siebie, nie byl to oddzial, w ktorym sluzyl Kaspar.
Kaspar zarobil sobie w armii na szkolenie, na ktorym spedzil prawie pol roku. Stwierdzil, ze kapitan Schtumpf ma chyba starszego brata, albo ki czort, bo to, co przeszedl w brygadach to byl lajt przy tym, co zrobili z nim w Imperialnych Gunnerach. Sierzant Obermeyer, ktory kazal wspinac sie na pasku od rusznicy po drzewie, siedziec z naladowana rusznica nawet w kiblu, sprzatac z rusznica, jesc z rusznica, zyc z rusznica i nawet opartym o rusznice odpoczywac to zdecydowanie gorszy Schtumpf. A zamiast konia, na plecy ladowal biedakom dziala przeciwpiechotne.
Dwojka biednych nizolkow sluzyla w brygadzie leczacej, dzieki czemu przezyla. Trafili do Altdorfu dopiero w Sigmarzeit 10 2525.
Kaspar do stolicy powrocil 9 Sigmarzeit 2525.
Adelhard Feuerbach dotarl do mistrza z proszkiem, ktory dla niego zebral. Uleczony i uradowany mag dokonczyl jego podstawowe szkolenie, a Adelhard opuscil Kolegium po wstepnych egzaminach w Sigmarzeit 12 2525 jako wolny strzelec, ktory ma przelozyc teorie na praktyke podrozujac po Imperium.
Maz Irminy umarl na gruzlice 14 dnia Nachhexen 2525.
Adelhard: 2 rozwiniecia
Kaspar: 2 rozwiniecia - wlicz Joziu darmowe rozwiniecia do profilu kazde po 100xp
Thomas: 2 rozwiniecia
Karin: 2 rozwiniecia
Wilfried: szkolenie (2 rozwiniecia otrzymane - dwa skille wykupione - przeszukiwanie i o ile mnie pamiec nie myli sztuka przetrwania, H oswiec mnie jesli sie myle), rozpisz nizej wykupione za exp szkoleniowy (500xp) rzeczy - policz swoj ten caly exp total lacznie ze wszystkimi tymi skillami za darmo i po obnizonych kosztach (kazdy po tyle, ile kosztowal) bo ja sie gdzies zgubilem.
Sigmar: szkolenie (2 rozwiniecia otrzymane - dwa skille wykupione - czytanie i pisanie oraz nauka (teologia)), rozpisz nizej wykupione za exp szkoleniowy (500xp) rzeczy
Expa szkoleniowego nie wliczajcie w total, napiszcie go po plusie (np. +500sz).
Exp szkoleniowy (info dla reszty) to doswiadczenie "na kreche" - gracz otrzymuje je, gdy w klimatyczny i racjonalny sposob lamie profe (moja uznaniowa ocena), dany przeze mnie w szkoleniu, za ktore postac placi na wykupienie rzeczy z profy. Pozniej gracz splaca go z wszystkiego, co dostaje ponad pelne rozwiniecia. Nastepny "kredyt" mozna wziac po splacie poprzedniego przy przechodzeniu na nastepna profesje (np. z ucznia czarodzieja na wedrownego, by wykupic Magie, magie tajemna i takie tam). Chodzi o to, by postacie, ktore w sposob klimatyczny lamia profy na inne nie byly pokrzywdzone przez fakt, ze maja w kij umiejetnosci, ktore sa nieprzydatne (co Ci z 10 umiejetnosci na intelekcie skoro masz go 33) bo postac niemal nie rozwija profilu podstawowego, tymczasem ktore sa niezbedne do wykonywania profesji i by mogli choc troche dogonic nielamiacych profy kolegow. O ten exp sie nie prosi, go sie dostaje, jesli ja daje taka mozliwosc.
Informacje istotne
Schen odzyskuje 2giego PP, ktorego mial miec od razu przy starcie postaci. To jest tyle, ile wyrzucilem, nastepne pepeki beda juz "zdobyczne", jesli beda wogole. Schen wzial sie za siebie i po okresie, w ktorym ewidentnie mu nie szlo wrocil w pelnej okazalosci i zaczal nie tylko rozsadnie myslec i kombinowac, ale tez angazowac sie w sesje i grac, szczegolnie wczuwajac sie w postac. Przestal odgrywac samego siebie (w koncu) i wczul sie nie tylko w psychologie, ale takze w emocje postaci, zaczal myslec jak Sigmar Kuhn na sesji, a nie jak Schen. A to juz bardzo wiele. Mam nadzieje, ze ta tendencja wzrostowa sie utrzyma, lub przynajmniej zostanie na obecnym poziomie i przeciagnie sie tez na Ravane, ktory wegetuje od dawna.
Gosia ze wzgledu na zmiane jedynego, co bylo nie tak, czyli podejscia i zaangazowania (obecnosci na forum jak i na sesjach) oraz znaczne zwiekszenie poziomu swojej gry otrzymuje poczatkowo 1 PP (ile wylosowalas dowiesz sie, gdy osiagniesz limit) i jest juz traktowana normalnie. Szczegolnie podoba mi sie wczuwanie sie przez Gosie w postac. Licze na to, ze Karin na dluzej zagosci na kartach tej historii.
Choc nie bylo nigdy zadnego problemu, to jednak dopisze, ze H takze spisuje sie znakomicie, ostatnio razem ze swoja postacia zaczal pojmowac esencje indukcji i dedukcji, ktorych tak w jego postepowaniu (bazowanym glownie na emocjach i przypuszczeniach) brakowalo. Cieszy mnie niezmiernie, ze H zaczal spisywac sie na sesjach normalnych tak dobrze jak na tych 1 na 1. Ze glebia, normalnie osiagana przez niego tylko w takim stylu grania przeniosla sie na normalny styl i odgrywanie postaci jest na poziomie znakomitym. Ciesze sie, ze to aktorstwo udziela sie takze pozostalym. Mam tez silna nadzieje, ze H nie osiadzie na laurach.
Tak jak i wyzej - znakomicie spisuje sie takze Jozio. Cieszy mnie zaangazowanie Jozia i nadrabianie przez niego brakow jakie mial w edukacji Staroswiatowej. Jozio juz wie, co i jak, mysli jak postac, od czasow wspanialej biografii i popisu w Henberg tendencja wzrostowa utrzymuje sie, co bardzo mnie cieszy. Tak wiec i Jozio odzyskuje PP, ktore wylosowal na poczatku swojej postaci, czyli 2 pepcory, na laczna liczbe 3. Mam nadzieje, ze Jozio nie osiadzie na laurach ;)
Odnosnie Lukasza musze sobie wyrobic zdanie. Poki co bardzo mi sie podobalo, widze, ze Lukasz gra podobnie jak Czarny - z charakterystyczna maniera bylego mistrza gry. Gdybysmy mieli jakies luki w skladzie, to kiedys musze wziac Czarnego na sesje, na ktorej beda Jozek, Schen, Lukasz i H. To bedzie majstersztyk mojego zycia. O tak.
Jak na nowego Sowa nie popisuje sie zbytnio - poki co wykazuje zainteresowanie jedynie expem i hack'n'slashem, nie wczuwa sie w postacie - tu musze powiedziec, ze chybasmy w ta sama gre nie grali przez te lata, bo rpg sie rozwija jako role playing game - gre odgrywania rol, a nie rash playing gore, czyli pospieszna gra w rozjeb. Dlaczego kazda postac jest taka sama? To jest wymiar tak wielki, ze nawet dotychczasowy niechlubny mistrz w graniu w kolko tego samego - Schen (wybacz Schenu ale taka prawda:P - tak dotychczas bylo) stracil swoja pozycje na amen. Jesli nie zaczniesz wczuwac sie w postac i skupiac sie na jej psychologii zamiast na cyferkach, przedmiotach i rzutach, to bedzie ciezko, mamy tylu graczy, ze liczby mowia wyraznie - z kogos trzeba zrezygnowac, chyba, ze wszyscy beda spisywac sie znakomicie. Jak narazie musze calkiem szczerze powiedziec, ze spisujesz sie o wiele slabiej od graczy, ktorzy stazu moga Ci jedynie pozazdroscic. Nie odbieraj tego negatywnie - jak sie chwilke zastanowisz to dojdziesz do wniosku, ze innych konkluzji z Twojej gry wyciagnac nie idzie. I tlumaczenie, ze byli inni mg, ktorzy tak a tak, i ze sie musisz przyzwyczaic do mnie nie przemawia, Jozio, ktory z nami gra dokladnie o sesje dluzej niz Ty, a ktory niejednokroc gral z innymi mg, wogole nie w ten system, a w system wlasciwie wylacznie bitewny (ad&d), w ktorym cyferki wysuwaja sie na plan 1 niejako z samego zalozenia prezentuje skrajnie inne podejscie i tok myslenia. Licze na to, ze to sie zmieni, ale nie bede czekal wiecznie. Poki co otrzymales od nas wszystkich szanse i wydaje mi sie, ze juz osiadles na laurach i myslisz, ze masz stale miejsce w skladzie - niestety, jest nas duzo, musimy ciac, jestes na probie. Nie bede ja i mysle pozostali trzymac wiecznie gracza kandydata, ktory niewiele lub zgola nic nie wnosi. Koniecznie musisz poprawic swoj styl i podejscie, to nie jest epic heroic hacking fantasy, tylko dark fantasy, w ktorym psychologia, wczuwanie sie w role, wczuwanie sie w swiat i myslenie wychodza na pierwszy plan. I ten plan zawsze, niezaleznie od wszystkiego pierwszy pozostanie. Sciagajac regularnie na druzyne klopoty doprowadzisz w koncu do tego, ze postacie graczy zaczna Cie zabijac.
W kolejce czeka dwoch znakomitych graczy, ktorych H i Schen znaja bardzo dobrze - Czarny i Radek. I musze szczerze powiedziec - bez zajakniecia utne nieaktywne jednostki, zeby zrobic dla nich miejsce. Sa to znakomici gracze, ktorych obecnosc na sesjach jest wiecej niz pozadana. Jesli wszyscy sie poprawicie, to coz, nie zobaczymy ich, ale jesli nasz sklad zmniejszy sie (np. Lukasz nie bedzie jednak z nami gral, a Sowa sie nie poprawi) to na te dwa wakaty wejda wlasnie oni. Nie pisze tego, bo jestem wredny, pisze to, zebyscie mieli klarowna sytuacje. Granie w rpg jest jak gra w noge - trzeba zgranego skladu, dopiero wtedy gra ma sens. Slabi ida na rezerwe albo na trybuny. Wszyscy jestesmy dorosli i kazdy wie, ze nie jestesmy kumplami tylko dlatego, ze ze soba gramy i ze jak ktos z nami grac nie bedzie to "a fe, nie bawisz sie w naszej piaskownicy, won". Po prostu to jedno z wielu hobby, jakie mamy, dla niektorych pasja, a tak jak nie da sie grac w noge w kolko walac pilka w sciane czy w slabym skladzie, w ktorym cos nawala, tak i w rpg potrzebna jest druzyna ludzi, ktorzy chca grac i angazuja sie. Nic sie nie stanie zlego, jesli ktos wypdanie. Nie bedzie zadnej tragedii, ale nie zmienia to faktu, ze ja jako MG (a wiec koordynator i "trener") nie bede trzymal nikogo tylko dlatego, ze mowi, ze chce grac. Na miejsce w skladzie sobie trzeba zapracowac i taka jest prawda. Nie oszukujmy sie - nie gramy dlatego, ze nie mamy nic innego do roboty. Gramy bo chcemy, gramy, bo lubimy. W koncu - gramy, bo sie znamy i sie lubimy. Ale jesli bysmy nie grali dalej bysmy sie znali i lubili. Konczac ten wywod - naprawde, nie bede trzymal ludzi na sile. Mamy naszych znajomych, ktorzy chca grac i im zalezy. Jesli komus bedzie zalezalo mniej i sie nie bedzie wykazywal - to nie bede mial serca odmowic Czarnemu i Radkowi.
Prawda jest taka - to ciezka sprawa, bo wszystkich Was lubie i nie chce tego mowic, ale w koncu ktos musi to powiedziec, a ja, skoro wzialem na siebie obowiazek (i przyjemnosc, dzieki Wam) prowadzenia jestem za to odpowiedzialny. Wiec to pisze. Nic osobistego, nic negatywnego, ale taka jest sytuacja. Mam nadzieje, ze wszyscy pojeli o co chodzi i nie poleca na mnie bluzgi ;)
Wszystko co jest napisane od tego wlasnie kolorku w tym poscie prosze komentowac w temacie: http://wieza.pun.pl/viewtopic.php?id=44
Prosze takze w nastepnym poscie o wpisanie przez kazdego oprocz H i Schena daty urodzenia postaci (ich juz mam) oraz kazdego bez wyjatku o wpisanie jej przepowiedni smierci.
Offline
No te dwa kolejne rozwinięcia.
Exp sumarycznie 345exp (dotychczasowe) + 200exp = 545exp
100exp na WW
100exp na US
Zostaje 45 exp
Confirmed. Bierzcie przyklad z Jozka.
Offline
Moje aktualne informacje:
Hryniek - Exp total 1250 + 500 szkoleniowki (nie wiem, jakie darmowe sa policzone, a jakie nie)
Jozio - Exp total 545 (ale nie sa policzone darmowe)
Sowa - Exp total 375 (darmowych chyba nie bylo)
Schen - Exp total 500 + 500 szkoleniowki (nie wiem, jakie darmowe sa policzone i czy wogole byly jakies)
Goska - Exp total 405 (nie wiem, czy byly jakies darmowe, chyba nie)
Lukasz - Exp total 375 (darmowych nie bylo)
Poprosze Was tez, oprocz zrobienia tego wszystkiego co napisalem wyzej i co jest bardzo istotne wpisac takze w poscie ponizej zachowujac odpowiednie punkty i kolejnosc (prosze wpisywac tylko dokladne i pelne informacje):
a) Wszystkie zdolnosci i umiejetnosci postaci (tak, niestety) w formacie:
nazwa_skilla/zdolnosci* - gwiazdka na koncu symbolizuje, ze ta zdolnosc byla otrzymana za darmo z profesji poczatkowej
nazwa_skilla/zdolnosci(d) - zdolnosc lub umiejetnosc otrzymana za darmo (+100xp w profilu)
nazwa_skilla/zdolnosci(w) - normalnie wykupiona w profilu danej profesji
nazwa_skilla/zdolnosci(w+) - normalnie wykupiona w profilu dodatkowym postaci
nazwa_skilla/zdolnosci(sz) - wykupiona za exp szkoleniowy
nazwa_skilla/zdolnosc(a) - otrzymana / wylosowana z racji wieku przy tworzeniu postaci, (a+) jesli ja ja przyznalem za wiek
nazwa_skilla/zdolnosci(r) - zdolnosc / umiejetnosc rasowa
ewentualne specjalizacje (+10 i +20) napisac skad sie wziely
nazwa_skilla/zdolnosci(y) - zdolnosc / umiejetnosc wykupiona w profilu polkrwi za 50xp lub 150xp (napisac ktore z nich, to chyba dotyczy tylko Hrynka, bo jedynie on jest polczyms, pamietajmy, ze wykupiona za 50xp umiejetnosc jest warta dalej 50xp
b) Podstawowe cechy (ww, us itd.) w formacie:
rzut + modyfikator rasowy = wynik
{wynik powinien byc z gwiazdka (np. 45*) jesli do cechy jakas zdolnosc dodala +5}
wynik + rozwiniecia = wynik2
jakie rozwiniecia postaci jeszcze zostaly
czyli
WW 13+20=33, 38* (urodzony wojownik wykupiony z akolity)
38* + 5 = 43* (wykupione w pelni z profesji akolity)
US 10+20=33
33 + 5 = 38 (wykupione w pelni z akolity)
Oraz dopisane, jesli costam bylo wykupione szkoleniowo
c) Przypomne, date urodzenia postaci, jej wiek, wzrost, wage, podstawowe cechy wygladu (kolor i dlugosc wlosow, kolor oczu, znaki szczegolne), miejsce urodzenia, znak gwiezdny
d) Przepowiednie smierci
e) Profesje postaci, z (b) jesli profesja byla lamana, napisac kiedy (co sie wczesniej wykupilo) i czy za darmo
f) Aktualny pelen ekwipunek postaci, lacznie z ubraniem, jakie postac nosi i jakoscia wykonania przedmiotow, a takze, jesli jest cos takiego skad postac ma ten przedmiot
g) Ilosc PO i PP
h) Organizacja do jakiej postac nalezy lub chce nalezec
i) Plany postaci na najblizszy czas - do mnie na gg
j) Exp total ;]
k) Ilosc sesji rozegranych u mnie od poczatku kampanii Krwawy Swit / ilosc sesji aktualna postacia
W razie pytan gg.
Przepraszam Was najmocniej, ze rzadam czegos takiego, ale to mi jest niezmiernie potrzebne, a widze, ze dotychczasowy system mi nie wystarcza, potrzebuje pelnych informacji, a nie dam rady tak jak dotychczas, musze kazdemu z Was stworzyc profil gracza, ktory bede uzupelnial, bo tych informacji jest za duzo, zeby to sobie w skrotowej formie zapisac. Tak, kazdy bedzie mial teczke ;)
Offline
No to ja zacznę jak prawie zawsze :P
Sigmar - akolita Sigmara (prawie swój własny :P), profka złamana z Woźnicy
Umiejętności:
- opieka nad zwierzętami*
- plotkowanie(r)
- powożenie*
- spostrzegawczość*
- targowanie*
- leczenie* +10 (akolita)
- nawigacja*
- s. znaki (łowców)*
- w. (Imperium)(r) +10 Obieżyświat
- w. (zielarstwo)(*) +10 Obieżyświat - początkowe darmowe rozwinięcie
- czytanie i pisanie(w)
- nauka (teologia)(w)
- zn. j. (klasyczny)(w)
- zn. j. (Khazalid)(w)
- W (krasnoludy)(w) +10 Obieżyświat
- wykrywanie magii(w)
- nauka (historia)(w)
Zdolności:
- Br. specjalna (palna)*
- Obieżyświat*
- Odp. na trucizny(r)
- Twardziel(r)
- Szczęście(d)
- Ur Wojownik(w)
- Bardzo Silny(w)
Podstawowe cechy:
WW 18 + 20 = 38, 43* (ur. wojownik z akolity)
US 13 + 20 = 33
K 16 + 20 = 36, 41* (b. silny z akolity)
Odp 15 +20 = 35, 40 (wykupione z akolity)
Zr 12 + 20 = 32
Int 11 + 20 = 31, 41 (wykupione z akolity)
SW 12 + 20 = 32
Ogd 10 + 20 = 30
A 1
Żyw 12, 13* (twardziel)
PP 2 (:>)
PS 3 (Szczęście)
PO 3
Postać:
ur. 18 Sigmarzeit (Sigmarfest, pierwszy dzień lata :P)
wiek - za 8 dni skończy 24 lata
174cm, 84kg
włosy blond (brak aktualnie oprócz brody), oczy piwne, znaki szczególne - blizna na skos przez środek twarzy, łysa głowa, miejsce ur Reikland (Bogenhaffen), zn. gwiezdny Smok Dragomas
Przepowiednia śmierci: A stalled blade bringeth a sharp end
Profesje (a co mi tam powtórze z góry :P ) Woźnica(b) - po akcji w Henberg (za darmo), nic z niej nie wykupione, aktualnie Akolita Sigmara
EQ:
- Kamienny młot a raczej młotek :P dobrej jakości
- Rusznica krasnoludzka doskonała jakość (co prawda bez prochu i kul)
- Stalowy młot doskonałej jakości (grawery itp :P ) - od krasnoluda Wulfgara Srebrny Skalp
- Tarcza Sigmarycka dobrej jakości
- tunika akolity
- napierśnik(ze skórznią) Skorznia pelna, napiersnik zapewnia oslone na glowe - skorznie liczac to razem 3 PZ, ale jako ze ten kolnierz calej glowy nie oslania PZty te sa ignorowane przy trafieniu w glowe na lokacje od 01 do 06 i trafieniach krytycznych, istnieje takze szansa na zignorowanie ich przy probie ogluszenia, to ja bede ustalal, biorac pod uwage wzrost przeciwnika i uzyta bron (i jej precyzje) oraz przygotowanie postaci do odparcia ataku /Thane
- rękawice płytowe
- nogi płytowe - razem z rękawicami i napierśnikiem ze świątyni Sigmara jakosc przecietna, choc nawet elegancko zdobione, ale wymagajace podklepania (z martwego kaplana, ktory zginal na murach Altdorfu, zalatwione przez przyjaciela - pamietaj o tym - sentimental value)
- kóń pociągowy z wozem
- róg woźnicy
- płaszcz dobrej jakosci
- sztylet
- plecak
- namiot dobrej jakosci z symbolem Sigmara
- mapa traktów Reiklandu i glownych traktow imperium, tylko glownych, ale popraw mnie jesli sie myle
- sekstans kiepskiej jakosci
- 1 fiolka odtrutki na rany
- symbol Sigmara srebrna czaszka z korona
Co do organizacji to M chyba wiesz ale napiszę - zakon kapłanów bojowych Sigmara (nie nie pamiętam aktualnie jak się oni zwą :P) Swiety Zakon Komety o Dwoch Ogonach lub potocznie Order of the Battle Clerics
Plany postaci też raczej znasz a jeszcze pewnie dzisiaj sie upewnie w tym przynajmniej
A co do ilości sesji to tego no... raz... dwa... w sumie trzy bo tej na podwórku nie liczę jako sesji a bardziej jako dogrywanie :]
Dopisz wszystko o czym rozmawialismy i wykup rozwoje i napisz co i jak, oprocz tego bez wiekszych zastrzezen.
Exp total 800+500sz/ Exp spent 800+500sz
[Skończone przynajmniej jak na razie :]
Confirmed.
Ostatnio edytowany przez Sch3nzee (2007-12-19 19:37:36)
Offline
A ja nie na koncu bede, to nowosc ;-)
Karin - niziołek
Exp total 405
Darmowe początkowe rozwinięcie: SW 33 +5 = 38
Darmówka:
Za 100 exp SW 38 + 5 = 43
Za 100 exp Int 32 + 5 = 37
405 – 200 = 205
Za 100 exp otwieranie zamków
Za 100 exp sekretne znaki (złodziei)
205 - 200 = 5
a) Zdolności i umiejętności postaci:
Umiejętności:
czytanie i pisanie*
skradanie się*
przeszukiwanie*
spostrzegawczość*
ukrywanie się*
wiedza (Imperium)*
wspinaczka*
wycena*
znajomość języka (klasyczny)*
nauka (genealogia, heraldyka) (r)
plotkowanie (r)
rzemiosło (gotowanie) (r)
wiedza (niziołki) (r)
znajomość języka (niziołków) (r)
znajomość języka (staroświatowy) (r)
otwieranie zamków (w)
sekretne znaki (złodziei) (w)
Zdolności:
szósty zmysł*
wykrywanie pułapek*
broń specjalna (proca) (r)
odporność na chaos (r)
widzenie w ciemności (r)
czuły słuch (r) (losowa zdolność)
b) Podstawowe cechy:
WW 10 + 12 = 22 (możliwe rozwinięcie +10)
US 30 + 13 = 43
K 10 + 12 = 22
Odp 10 + 15 = 25
Zr 30 + 18 = 48 (możliwe rozwinięcie +10)
Int 20 + 12 = 32; 32 + 5 = 37 (wykupione z hieny cment., możliwe rozwinięcie +5)
SW 20 + 13 = 33; 33 + 10 = 43 (wykupione z hieny cment.)
Ogd 30 + 9 = 39 (możliwe rozwinięcie +5)
A 1
Żyw 10 (możliwe rozwinięcie +2)
c)
data urodzenia postaci: Erntezeit 32
wiek: 20 lat
wzrost: 106 cm
waga: 38 kg
podstawowe cechy wyglądu::
kolor i długość włosów: czarne w świetle przebarwiające się na niebiesko, ścięte na jeża
kolor oczu: piwne
znaki szczególne: duże uszy
miejsce urodzenia: Lufthardstillebenhen
znak gwiezdny: Tłusty Kozioł
d) Przepowiednia śmierci: A stalled blade bringeth a sharp end
e) Profesja postaci: hiena cmentarna
f) Ekwipunek
lekki pancerz (skórzana kurta), łom, latarnia, olej do latarni, 10 m liny, 2 worki
zwykłe ubranie, buty, 2 sztylety: za pasem i w bucie, sakiewka – pusta, krótki miecz, 20 jajek, 12 spinaczy do ubrań
g) Ilość PO i PP
PO: 0
PP: 1
h) Organizacja do jakiej postać należy lub chce należeć: na razie żadna Jak zadna, pol zycia spedzilas w wojsku jako badacz - zwiadowca do spraw badania dziwnych miejsc, wykrywania i rozbrajania pulapek i odzysku surowcow z pola bitwy, czyli tzw. 'pillaging', czyli po prostu opierdalanie zwlok z tego, co im sie juz nie przyda i wrzucanie tego na imperialne wozy, no bo co, maja bron, zbroje itd zostawiac? armia to nie organizacja charytatywna /Thane
j) Exp total 405
k) Ilość sesji od początku kampanii Krwawy Świt: 2
ilość sesji aktualną postacią: 1
Confirmed.
Offline
Kaspar – żołnierz armii imperialnej
Umiejętności:
Plotkowanie *
Leczenie *
Powożenie *
Unik *
Spostrzegawczość *
Zastraszanie *
Zdolności:
Błyskawiczne przeładowanie *
Strzał precyzyjny *
Szybkie wyciągnięcie *
Strzał mierzony *
Artylerzysta (w+)
Strzelec wyborowy (r)
Odporność na choroby (r)
Błyskotliwość (r)
Nieprzejednany (d)
WW
11 + 20 = 31
31 + 5 = 36 (wykupione za exp. z żołnierza)
US
13 + 20 = 33, 38* (strzelec wyborowy rasowe)
38 + 10 = 48 (wykupione za exp. z żołnierza)
K
15 + 20 = 35
Odp
15 + 20 = 35
Zr
11 + 20 = 31
Int
10 + 20 = 30, 35* (błyskotliwy rasowe)
SW
11 + 20 = 31
31 + 5 = 36 (wykupione za exp. z żołnierza)
36 + 10 = 46* (przy odpieraniu prób manipulacji i wpływu na postać)
Ogd
9 + 20 = 29
A 2 (wykupione za pierwsze darmowe rozwinięcie)
Żyw 12
PP 3
PS 3
PO 3
Postać:
Urodzony Nachgehaim (7 miesiąc roku dzień 8)
Wiek: 23 lata
Wzrost: 176cm
Waga: 63,5 kg
Włosy jasno brązowe (brak z racji na przebywanie w wojsku, poza tym przyzwyczaił się, że ich nie ma), oczy ciemno brązowe, znaki szczególne długie palce, miejsce urodzenia Nuln (Wahnfurt) znak gwiezdny Gwiazda Wieczorna
Przepowiednia śmierci: One day, your usefulness shall be at an end
Profesja żołnierz
Ekwipunek
Lekki pancerz
Mundur (zadbany I wyczyszczony)
Tarcza
Woreczek z drażetkami
Sztylet x2 jeden w cholewie buta drugi za pasem
Półtorak przytroczony do pasa
Rusznica krasnoludka (zawsze zadbana i wyczyszczona)
Więcej grzechów nie pamiętam, odnośnie postaci ect. to się jakoś dogadamy na razie tyle.
Offline
Exp total: 1400 + 450 szkoleniowki
Umiejetnosci:
-Hazard*
-Jezdziectwo*
-Plotkowanie (r)
-Przeszukiwanie(w)
-Skradanie się (w)
-Spostrzegawczosc*
-Sztuka przetrwania (w)
-Zastraszanie*
-Czyt i pis(a)
-Wiedza imperium (r)
-Wiedza krasnoludy (r)
-Wiedza Chaos (d)
-Tropienie (w)
-Unik*
-Leczenie*
Zdolnosci:
-Dwarblood (r)
-Bron specjalna
.palna*
.unieruchamiajaca(w)
.szermiercza(w)
.korbacze(d)
-blyskawiczne przeladowanie*
-ogluszenie*
-strzal mierzony(w)
-blyskawiczne przeladowanie*
-szybkie wyciagniecie*
-strzal precyzyjny*
-silny cios*
-strzelec wyborowy(w)
-6zmysł (r)
-geniusz arytmetyczny ®
-odwaga (d)
-oburecznosc (d)
WW
17 + 30 = 47
47 + 5 = 52 (wykupione za lowcy nagrod)
US
13 + 20 = 33 / 38 (strzelec wyborowy)
38 + 10 = 48 (wykupione z lowcy nagrod)
K
16 + 20 = 36
36 + 5 = 41 (wykupione z lowcy nagrod)
Odp
20 + 25 = 45
Zr
15 + 10 = 25
25 + 10 = 35 (wykupione z lowcy nagrod)
Sw
18 + 25 = 43
43 + 5 = 48 (wykupione z lowcy nagrod)
Int
14 + 20 = 34
Ogd
12 + 15 = 27
A 2 (wykupione za darmowe rozwiniecie)
PP 1
PS 1
PO 0
Postac:
-zrobie bo dowiem się na sesji jak wygladam teraz etc -
Ostatnio edytowany przez Hryniek (2007-12-29 00:26:26)
Offline
O kurwa :'D
Sesja bifor:
nie pamietam
all - screwed
Exp:
Jozek 50
Radek 160
Czarny 150
Goska 50
Schen 50 - screwed
Lukasz 110
H 140 - owned
Offline
<wyciera rękawem z szyldu dwa imiona i stara się pomieścić dwa nowe>
Offline
Ja z poprzedniej sesji całe 20 exp mam :P
Offline
Ja napisze, co mi na sercu lezy.
Niefajne jest to, ze na sesji notorycznie zamiast kombinowac sie ciagle krytykowaliscie, krytykowaliscie za krytykowanie itd. Potem zaczelo byc niezle, ale nie rozumiem dlaczego ani Goska, ani Jozek, ani Schen sie za bardzo nie udzielaja. Jak widac wiele mozna bylo zdzialac jesli by Goska albo Schen powstrzymali Radka przed podpaleniem ostatnich drzwi wiedzac, co sie dzieje na dole. Nie wiem dlaczego, gdy cos sie dzieje angazuje sie w to tylko trojka, czasem 4rka graczy. Teoretycznie, gdy jest Was wiecej powinniscie miec wiecej pomyslow, a tymczasem przewaznie czesc sie obraza, bo costam i nic nie mowi, reszta probuje cos kombinowac, ale nic za cholere nie moze wymyslic, a reszta nie wie co ma wlasciwie robic, a jak juz nawet wie, to nie wie po co.
No i to sie sypie.
Jestem pogladu, ze kazdy sie moze wyrobic i kazdy moze cos wniesc, ale naprawde wczorajszymi akcjami mnie przeraziliscie, nie tylko momentami glupota ale szczegolnie podejsciem. Mowie tu o sytuacji, gdy kilku graczy cos probuje wykombinowac, a reszta nie dosc, ze im nie pomaga w zaden sposob, nic swojego nie wnosi, to jeszcze po nich jedzie. Tak dalej nie bedzie, albo rozwiazecie ten konflikt w jakis sposob albo nie widze wiekszego sensu w dalszym ciagnieciu grania w tak wielka ilosc osob.
Offline
Proponuje dokonac solidnej aktualizacji - Willi, Kaspar i Adelhard sie nie zmienili.
A reszta? Moze by w wolnym czasie wklepala to co trza o swoich postaciach? Przydaloby sie.
13 sesja, pamietajcie. A tu dalej nic. A powinny sie informacje pojawic. Ja sie dopraszac nie bede, ale wiecie, jakie beda konsekwencje, jesli te informacje sie tu nie pojawia. Chodzi mi o nowe postacie: czyli o H i Schena.
Radku tez moglby wklepac to i owo. Reszte juz mam wsio, co mi potrzebne.
Offline
Ja Radku Twoje wklepie dane, bo duzo tego nie ma a karte mam u siebie. Ale H i Schenu nowe postacie proponuje wklepac jak najszybciej.
Offline
Wklepie zapewne jutro jak karte od Ciebie M wezme po sesyji nocnej :]
Offline
Napiszcie co wykupiliscie za ostatni exp i poprawcie mnie jesli sie myle:
H - 1800 total
Schen - 1350 total
Czarny - 1250 total
Radek - 1180 total
Feuerbach - mam karte ale nie chce mi sie sprawdzac
Offline